Få leveret til døren for 75 kr.

Salgs- og leveringsbetingelser

Varebestilling:

For at bestille vare skal du benytte indkøbskurven, hvori du skal tilføje de varer, du ønsker at bestille. Såfremt du har angivet din e-mail adresse korrekt, vil du modtage en ordrebekræftelse fra os på e-mail. Dette er bevis på at din ordre er registreret. 
Du skal være opmærksom på, at det automatiske e-mail svar ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse, hvorved en aftale er indgået. Der er alene tale om en elektronisk kvittering for modtagelse af din bestilling. Vinstorm har derfor mulighed for at annullere eller efter aftale med kunden at modificere bestillingen som følge af udsolgte varer, leveringssvigt, trykfejl m.m.
 

Priser:

Alle anførte priser i webshoppen er inkl. 25 % moms. Der tages forbehold for force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer, udgåede varer og trykfejl. Alle priser er eksklusiv forsendelsesomkostninger. 
  

Betaling:

Du kan betale via bankoverførsel og betalingskort. Du vil blive guidet gennem de enkelte trin når du har lavet din bestilling under: ”Til kassen”.
Ved betaling med betalingskort trækker vi ikke beløbet før varerne er afsendt.

 

Levering:

Der er ikke noget ekspeditionsgebyr når du handler med Vinstorm og alle forsendelser bliver naturligvis forsvarligt indpakket i godkendt emballage.  
Vinstorm.dk bruger Post Danmark, GLS og egen bil til levering af varer. Prisen kan du se nedenfor, men den vil også fremgå i din kurv når du bestiller varerne:
 
Leveringsgebyr per ordre: 75 kr.
 
Dette gælder kun adresser i Danmark.
 
Bestilte varer bliver leveret efter få dage til den leveringsadresse du ønsker, f.eks. Din arbejdsplads eller hos din hjemmegående nabo.  Hvis du ikke har mulighed for at være hjemme på din privatadresse når vinen leveres, kan du i din bestilling notere, at leverancen må placeres på et angivet sted på adressen f.eks. “må stilles i carport” eller “må sættes på terrassen”. Vi gør dog opmærksom på, at sidstnævnte løsning er på eget ansvar og at der ikke yder erstatning, hvis denne type forsendelser meldes forsvundet eller beskadiget efter levering. I tilfælde af ekstreme temperaturer (stærk sommervarme eller vinterkulde) forbeholder vi os ret til at vente med levering indtil temperaturforholdene tillader forsvarlig forsendelse af vin.
 
Vinstorm.dk har derfor mulighed for at annullere eller efter aftale med kunden at modificere bestillingen som følge af udsolgte varer, leveringssvigt, trykfejl m.m.
I ovenstående tilfælde varer vil du naturligvis blive kontaktet.
 

Afhentning:

Du har selvfølgelig også mulighed for selv at afhente pakken på vores adresse, som du kan se nedenfor. I dette tilfælde vil vi kontakte dig for at aftale hvornår du vil afhente vinene. Ved afhentning betales naturligvis ikke for levering. Afhentning sker på nedenstående adresse efter aftalt tidspunkt:
Vinstorm.dk
Bjergvej 8
3450 Allerød
 

Persondata:

Når du handler i vores webshop skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
 
– navn
– adresse, postnr. og by
– telefonnummer
– e-mail
Vi registrerer kun dine persondata med det formål at kunne levere varen til dig.
 
Alle registrerede oplysninger bliver behandlet i henhold til reglerne i Persondataloven. Dine oplysninger vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand. Som registreret har du altid mulighed for aktindsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.
 

Returnering/ombytning:

Du har fuld returret. Ønsker du at returnere en vare, skal du indenfor 14 dage efter modtagelsen, returnere varen i intakt, original og ubrugt stand. Du kan ikke refundere brugte varer, eller varer der ikke er i samme stand som ved levering. Når du udnytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten for at sende varen retur til os.
Vinstorm yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, dog følger reklamationen varens naturlige holdbarhed. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Vinstorm indenfor rimelig tid. Varen kan returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.
 

Reklamation:

Vi kontrollerer alle varer inden forsendelse. Skulle der alligevel være en fejl eller mangel på den leverede vare, bør varen hurtigst muligt og senest 24 dage fra modtagelsen returneres.
Alle returvarer skal sendes og være vedlagt information med dit navn, ordrenr. samt årsag til returnering af varen til:
 
Vinstorm
Bjergvej 8
3450 Allerød
 

Børn og unge under 18 år 

Du skal være fyldt 18 år for at handle på www.vinstorm.dk . Er du under 18 år, skal du have samtykke fra dine forældre.

Links til yderligere information om handel på nettet:
www.dibs.dk – Dansk Internet Betalingssystem 
www.forbrug.dk – Forbrugerstyrelsen 
www.net-tjek.dk – Forbrugerstyrelsen – med karakterbog over onlinebutikker 
www.fbr.dk – Forbrugerrådet 
www.fi.dk – Forbrugerinformation